2013. október 26.

Tűpárna készülőben - megszületett Indiana Jones tüskés barátja

Krisztiánt folyamatosan a frász kerülgeti, amikor látja, hogy előveszem a varrós dobozaimat és bevackolok a sarokba. Attól parázik, hogy egyszer majd elveszítem az egyik tűt: kicsúszik a ruhából, kieseik a kezemből, és este ha átalakítjuk a kanapét ággyá jönnek a bajok, mert éjszaka majd beleszúródik a lábába, a hátsó fertályába, vagy mit tudom én. Ezért most úgy döntöttem, hogy megszabadítom a kínzó gyötrelmektől, és elkészítem a tűpárnámat.
A bagoly után maradt bőven anyagom, a mintát pedig már régen kiválasztottam, szóval csak meg kellett rajzolnom a szabásmintát, és indulhatott a szabás varrás. Mindössze egy délután alatt el is készült a szúrós kis barátom.

Forrás


A szabásminta

És a végeredmény

Őt nem zavarják a tűk

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa lett! Tűket rendesen szedd össze tudod!:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Tudom, tudom mindent tűt szigorúan sünikébe szúrok, hogy mindenki hátsója biztonságban legyen :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...