2013. december 2.

Adventi koszorú 2013

Kicsit ezzel is megcsúsztam, mint mostanában mindennel, így fordulhatott elő, hogy advent első vasárnapjára nem készült el. Szánom bánom, de egyszerűen nem volt időm elmenni gyertyákat venni, elkészíteni stb.
Most viszont már nem halogathattam tovább a dolgot, elindultam a beszerző körutamra.
Az idei összeállítás türkiz és barna lett, a tavalyi szögletes koszorúalapon. Krisztián szerint giccses lett, de szerinte a feldíszített karácsonyfán kívül minden más díszítés giccsnek számít (szóval ez nem mérvadó).
Én pedig nagyon szeretem a karácsonyt: a hangulatát, az illatát, az örömöt, a várakozást, a készülődést, a szeretetteljes családi légkört egyszóval az egészet úgy ahogyan van, úgyhogy koszorú is lesz minden évben, ha tetszik, ha nem.




Áldott, békés, várakozással és örömökkel teli adventet kívánok nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...