2014. március 9.

13. hét





Mennyi idős: 13 hetes.

Összes súly veszteség/gyarapodás: 2,5 kiló.

A baba: akkora mint egy őszibarack :)

Kismama ruhák: Anyu vett egy elég sztreccses nadrágot, és a húgom barátnőjétől kaptam kölcsön két kismama farmert amik szuper kényelmesek, de itthon még mindig csak a melegítő nadrágokra van szükség.

Striák: Nem. A DM-es  Alverde Mamaglück olajat, azt használom zuhanyzás után.

Tünetek: Ezen a héten egyre erősebbé váltak a hasi "szúrkálások"" (tudom ez teljesen normális, de egyre kellemetlenebb). Emellett csak az éjszakai ébredések őrjítenek meg .

Alvás: Sajnos nem javul a helyzet (11:30-kor, 1:30-kor, 3:30-kor, 6:30-kor ébredek fel és igyekszem zajtalanul kijutni a mosdóig, végül az utolsó ébredésnél be is fejeződik az alvási periódus, már képtelen vagyok visszaaludni).

Mozgás: Nem. Bármennyire próbálok koncentrálni és figyelni, még idáig nem sikerült felfigyelnem a ficánkolására.

Kívánósság: Bármi sós, és lehetőleg húsos. (Mostanában bármi baromi egészségtelen: pizza, hot-dog, hamburger, sült krumpli. Persze nem eszek, mert nem én vásárolok, ezért semmi alapanyag nincs itthon, meg Krisztián úgysem hagyná, és na jó én is tudom, hogy nem ilyen vackokat kell most ennem.)

Undor, finnyásság: most kifejezetten semmitől sem undorodom.

Nem előrejelzés: Még mindig kifejezetten fiúnak gondolom. (Egyedül a húgom gondolja úgy, hogy kislány lesz.)

Észrevehető, látható terhesség: Már van egy kis dudor, de ha valaki olyannal találkozom, aki nem tudja, hogy babát várok még nem tudja megmondani rólam.

Leginkább boldog vagy ingadozó hangulatú: Nagyon boldog vagyok, nem idegeskedem, úgy érzem minden rendben van a mi kis csibénkkel.

Update (2014.03.11.)
Ma voltam az első genetikai ultrahangon és láthattam a mi picikénket. Már 89 mm az ülőmagassága, szerencsére minden renben van vele (ép gerinc, jól kivehető orrcsont, megvannak a kezei, lábai, rendben van a szíve, szóval minden oké). Épp fejjel lefelé lubickolt és igencsak aktívan kalimpált. Úgy néz ki, hogy a lepény is kezd elmozdulni a mellső fal irányába, így még ugyan csak hallkan, de már reménykedek, hogy hamarosan feloldják az ágynyugalmat és megint mehetek dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...