2014. május 30.

25. hét





Mennyi idős: 25 hetes.

Összes súly veszteség/gyarapodás: 9 kg-t mért utoljára a védőnő, azóta nem mértem magam, de azt hiszem a továbbiakban nem is fogom magam ezzel idegesíteni, meghagyom azt az örömet a védőnőmnek

A baba: akkora mint egy fej karfiol :) Megközelítőleg 34,6 cm a teljes hossza, és 66 dkg a súlya.

Kismama ruhák: Kapóra jött, hogy egy kicsit lehűlt az idő, mert nyári ruháim nem nagyon vannak és még vásárolnunk sem sikerült.

Striák: Szerencsére eddig semmi. Szorgosan kenegetem a pocakom sheavajjal, hogy ne is legyenek. Elvileg genetikusan nem örököltem rá a hajlamot.

Tünetek: A hátam/derekam eléggé fáj, és emiatt a párás idő miatt újra nehéz légzésem van. Ez majd remélem, ha jövő héten újra jó idő lesz megint el fog múlni.

Alvás: Most megint többször ébredek, a baba nagyon nyomja a hólyagom így van hogy óránként megyek pisilni.

Mozgás: Már olyan erősek a mozgások hogy szemmel láthatóan hullámzik a hasam, ha beindul a picike. Szerencsére az éjszaka nagy részében nyugton van, de reggel velem együtt kel és alaposan kinyújtózkodik :)

Kívánósság: Úgy döntöttem most az egyszer engedek a csábításnak és szombaton, ha megyünk Tatára a Patarára, akkor megelőlegezek a pocaklakónak egy jó nagy sajtburgert, hogy jól viselkedjen majd az ultrahangon. (Lehet hogy eddig azért nem mutatta meg magát, mert mindig csak ígérgettem neki és soha sem kapta meg az áhított sajtbit?.)

Undor, finnyásság: Szerencsére már semmitől sem undorodom.

Nem előrejelzés: Kedden megyünk 4D-s ultrahangra. Krisztián már nagyon készül, hogy végre megcsodálhassa a prücsök kukacát, csak nehogy csalódnia kelljen.

Észrevehető, látható terhesség: Szépen gömbölyödik a pocak. Állítólag pont akkora, mint amekkorának egy 6 hónapos pocaknak lennie kell. Legalább is nekem ezt mondták :)

Leginkább boldog vagy ingadozó hangulatú: Boldog és izgatott vagyok, alig várom, hogy kedden megláthassuk a mi kicsikénket. Vajon kire fog hasonlítani?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...