2014. július 20.

32. hét




Mennyi idős: 32 hetes.

Összes súly veszteség/gyarapodás: A védőnő +13 kg-ot mért a múltkor, legközelebb csak július 28-án megyek hozzá.

A baba: akkora mint egy Hokkaido tök :) Megközelítőleg 42,4 cm a teljes hossza, és 1,7 kg a súlya.

Kismama ruhák: Már nem nagyon vehető észre méretbeli növekedés, így minden eddigi beszerzett kismamaruha jó rám, de túl meleg van így legszívesebben semmit sem vennék fel.

Striák: Szerencsére semmi, elég jól bírja eddig a bőröm a strapát.

Tünetek: A görcsök mindennaposak már és nagyon erősek.

Alvás: Nem jó sem oldalt sem hanyatt, hason pedig már végképp nem tudok aludni. Óránként felébredek és a legtöbb esetben fél öt-öt óránál nem tudok tovább aludni.

Mozgás: Már-már fájdalmas a kisember morgolódása, sokat nyomkodja ki magát, nyújtózkodik, püföl, és teljesen eltorzítja ilyenkor a pocakomat.

Kívánósság: Ó, azok a zamatos őszibarackok nagyon finomak.

Undor, finnyásság: Semmi undor.

Nem előrejelzés:  kislány.

Észrevehető, látható terhesség: kishordó. De a legtöbbször borzalmasan idegesít, amikor az utcán megállítanak és mondják hogy látható, hogy mindjárt szülök, mert utolsó idős pocak kinézetem van. Nem értem ennyi idős kismamaként az várnák tőlem, hogy lapos hasam legyen?


Leginkább boldog vagy ingadozó hangulatú: Boldog  vagyok, bár már kezdem érezni az idő sürgetését, így nekikezdtem a kórházi csomag összeállításának és turbó fokozatra kapcsoltam a varrással, hogy mindennel végezzek a gyerekszobában a szülésig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...