2014. augusztus 16.

36. hét





Mennyi idős: 36 hetes.

Összes súly veszteség/gyarapodás:  +15 kg idáig, jövő kedden újra mér a védőnő.

A baba: akkora mint egy Mézdinnye :) Megközelítőleg 47,4 cm a teljes hossza, és 2,62 kg a súlya.

Kismama ruhák: M-es kismamaruhákat hordok, és néhány sztreccses anyagú ruhát még a terhesség előttről. Ugyanis csak a pocakom és a melleim nőttek meg, ha valami elég hosszú, hogy betakarja rendesen a hasamat akkor azt még mindig fel tudom venni.

Striák: Még mindig semmi.

Tünetek: A görcsöket már nem is említem, olyan mindennaposak. A vádligörcsök hajnalban szoktak ébreszteni és most már magnéziumot sem szedhetek rá :( A jobb oldali forgó fájdalmam ugyan a múlt hetihez képest enyhült, de még így is eszméletlenül fáj. Ami újdonság az az orrvérzés (gyerekkorom óta nem vérzett az orrom, ezért most nagyon meglepett).

Alvás: Igazi áldás az új ágy és matrac, de sajnos ettől függetlenül még mindig keveset alszom és azt is nagyon felszínesen csak.

Mozgás: A gyerkőc szinte már egész nap fent van, erősen befeszíti, kinyomja magát, már sehogyan sem kényelmes neki. Ezzel engem sem hagy valami sokat pihenni, mert már kifejezetten fájdalmas a mozgolódása.

Kívánósság: Igazán semmi, a kezdeti hús, aztán gyümölcs kívánósság után már nincs semmi.

Undor, finnyásság: Semmi undor.

Nem előrejelzés:  kislány

Észrevehető, látható terhesség: Szép kerek dinnye :)

Leginkább boldog vagy ingadozó hangulatú: Erre a hétre sikerült kicsit lehiggadnom, újra összeszedtem magam. Nekiálltam újra a takarításnak, a gyerekholmik mosásának. Már csak a vasalás van hátra, plusz még a kiságy szoknya varrásával kell végeznem. Összeraktam a kórházi csomagot, Grétánknak a hazajövős ruhát, amit Krisztiánnak kell majd behoznia. Főztem, fagyasztottam le ebédnek valót Krisztiánnak arra az időre amíg mi kórházban leszünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...