2014. augusztus 19.

Gréta babaszobája

Nagyon vártam ezt a pillanatot, hogy elkészüljön ez a mesebeli birodalom a mi pici lányunknak. Minden igyekezetemmel, szívvel-lélekkel azon munkálkodtam, hogy olyan meghitt, varázsbirodalom készülhessen, amilyen egyikünknek sem volt annak idején. Nagyon fontos, hogy Gréta szeresse is az elkészült babaszobát, mert távol áll tőlünk, hogy beengedjük őt közénk a mi ágyunkba, meg kell szoknia, szeretnie az ő kis kuckóját.
A szoba nem túl nagy, de lehetőségeinkhez képest megpróbáltuk a legtöbbet kihozni az adott térből.

A bútorokról beszerzéséről már korábban írtam, a többit meg igyekeztem én magam elkészíteni, hogy az én kezem munkája és a szívem minden szeretete tükröződjön a szobában. A fa is már régen felkerült a falra, most pedig kiegészült a mi kislányunk nevével is.
Először a heverőre ágytakarót és új párnahuzatokat, aztán ágyszoknyát varrtam a rácsos ágyra, képeket készítettem a falra.
Ami nem az én érdemem az az ajtókeret és ajtólap újracsiszolása és festése. Ezt apukámnak köszönhetjük. Bár felajánlkoztam a csiszoláshoz, de elhessegettek, hogy ilyen fizikai munka már nem nekem való.

Most pedig megmutatom a mi büszkeségünket, Grétánk leendő gyerekszobáját.








5 megjegyzés:

  1. Csodaszép birodalmat készítettetek elő a kis Hercegnőnek, nyugodtan várhatjátok az érkezését :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen :)
      Már alig várjuk, hogy megérkezzen.

      Törlés
  2. Gyönyörűűűűűűűűűűű

    VálaszTörlés
  3. Igazán szépséges lett. Büszke lehetsz rá! A kis hölgy biztos szeretni fogja :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...