2015. március 30.

Újítás a sünilakban

Amikor Grétus megszületett le kellett cserélnünk a mi kis Indikénk műanyag ufótányéros forgóját, mert olyan hangosan használta mi tüskés kis kedvencünk, hogy Gréta folyamatosan felébredt rá.
Akkor írtam is róla, hogy egy szuper fa forgót rendelt neki Krisztián ami teljesen hangtalanul forog (HURRÁ!!!). 
Viszont a tisztításánál egy idő után elkezdtem gondolkodni, hogy vajon mennyire jó, hogy folyamatosan vizezem, sikálom a fát, mert így hamar tönkre fog menni a kisebb vagyonba került forgó.
Agyaltam is egy jó ideig mire megjött az isteni szikra, hogy hogyan tudom tartóssá, könnyen takaríthatóvá tenni mindezt költséghatékonyan és egyszerűen.

A megoldáshoz nem kellett más mint egy csomag Tesco-s (3 db-os) hajlékony vágódeszka és hobbiragasztó.
A vágódeszkákat először a forgó mélységének megfelelő szélességű csíkokra vágtam (egyszerűen csak ollóval), aztán a fa lapkák szélességének megfelelő téglalapokat vágtam a csíkokból, ezeket ragasztottam be körbe a futófelületre.

Így takarításnál nem tocsog vízben az egész forgó, egyszerűen csak a "sünis szivaccsal" áttörlőm és már újra tiszta a futófelület.
(Mindezt kb. 500 Ft-ból.)

Az eredeti verzió

A 3 db-os csomagból ez a pink "deszka" megmaradt, csak a zöldet és a kéket használtam fel

És ilyen lett az elkészült könnyen takarítható futófelületű forgó



2 megjegyzés:

  1. Jópofa ötlet és milyen vidám lett tőle az összhatás :)
    Indi ugyanolyan jól tud vele kerekezni így is? Nem csúszkál rajta a kis körmeivel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gabi! :) Igen, Indi szerencsére ugyanolyan jól tud futni, tekerni benne, mint előtte. Egyáltalán nem zavaró neki a műanyag "bélés". :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...