2015. június 21.

Tonhalkrém





A Facebookon megszavaztátok, hogy a következő posztban a házi tonhalkrémünk receptjét írjam meg nektek.
Nos, Gréta végre alszik én meg le tudtam ülni (ma először), úgyhogy nincs több kifogás jöjjön a recept, amire vártatok.
Krisztián valami megmagyarázhatatlan oknál fogva imádja a Hamé májkrémeket, pástétomokat, löncsöket (pfújjj!!!), amikor előálltak a legújabb termékükkel a tonhalkrémmel ő azonnal rákattant. Pedig a csomagolás zárófóliája alatt egy folyós(!) állagú szmötyi található, az összetevőlistájáról inkább nem is írnék és az ára sem éppen kellemes...
Így rávettem apát, hogy mi lenne, ha én készítenék neki tonhalkrémet (ami nem csupa "szemétből" van), jelentem simán hazavertem a bolti cuccost, ugyanannyi pénzért dupla annyi tonhalkrémet készítettem minőségi alapanyagokból.
Nem is húzom az időt, jöjjön a legegyszerűbb tonhalkrém recept, amit valaha olvastatok.

Házi tonhalkrém

Hozzávalók:
1 konzerv olajos tonhal (130 g nettó töltőtömegű)
4 dkg lágy vaj (könyörgöm ne margarinnal csináljátok, az igazi vétek lenne)
1 ek 20%-os tejföl
1 tk mustár

Olyannyira egyszerű az elkészítése, hogy miután a tonhalból alaposan kinyomkodtam az olajat (szinte szárazra), csak annyi volt a dolgom, hogy a többi hozzávalóval homogénre kevertem.
Krisztián parasztkenyérrel szokta enni, de a legfinomabb rozskenyérrel.

Remélem nektek is tetszik a recept és nekifogtok ti is az elkészítésének.

Ha legközelebb ti is szeretnétek beleszólni, hogy miről szóljon a következő bejegyzés látogassatok el a Csibekalandok Facebookos oldalára és szavazzatok ;)

Szép estét kívánok mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...