2016. augusztus 27.

Tripla kókuszos bögresüti

Folytatódik bögresüti sorozatom, most egy tripla kókuszos sütivel. Hihetetlenül egyszerű és gyors, mint az összes többi bögresüti, egy embernek pont elég és még csak mosogatni sem kell sokat utána.
Gréta kapta tízóraira  és az utolsó morzsáig bepuszilta az egészet, szóval feltételezem, hogy olyan rossz nem lehetett.



Tripla kókuszos bögresüti

Hozzávalók:
1,5 ek kókuszzsír
2,5 ek tej
2 ek kókusztej
6 ek finomliszt
4 tk cukor
0,5 tk sütőpor
1 ek kókuszreszelék

Egy bögrében a kókuszzsírt 30 mp alatt megolvasztottam a mikróban, majd hozzáöntöttem a tejet, a kókusztejet, a sütőport, alaposan összekevertem, végül a cukorral, a liszttel és a kókuszreszelékkel is simára kevertem.  1,5 percig max fokozaton (800 W-on) mikróztam. 1-2 perc várakozás után tejszínhabbal és kókuszreszelékkel díszítettem (bár ezt Gréta még nem igazán értékelte :D az összhatást viszont annál inább) .

Ha tetszett a recept és szeretitek a kókuszos sütiket mindenképpen próbáljátok ki! ;)

A Csibekalandok a facebookon is elérhető, így biztosan nem maradtok le semmiről! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...